13 квітня у місті Сєверодонецьку відбувся дискусійний клуб. Учасниками стали: представники громадськості, студенти, депутати міської ради, журналісти, представники православної церкви.
Захід почався з виступу Юргиса Вилчинскаса, керівника відділу преси та інформації Представництва ЄС в Україні, який на прикладі Литви, розповів про зміни, які вібулися в освіті в Литві після вступу Литви в ЄС та про програми від Представництва ЄС для студентів, молоді.

Далі дискусію продовжила Олена Тищенко ВНУ ім. В.Даля та Семирягін Сергій, проректор з наукової роботи Донбаського державного технічного університету, які розповіли про труднощі, з якими стикнулися студенти та університети у прифронтовій зоні. Потім виступали: Олександр Попов, представник Сєвєродонецької єпархії. Він розповів про досвід роботи священиків зі школами, а також акцентував увагу на важливості саме якісної освіти, яке отримує молодь. Геннадій Леляков, член спілки Альтернативна енергетика зауважив про необхідність розвивати формальну та неформальну освіту у сфері енергозбереження.
Питання які піднімалися:
- Зміни в освіті, які відбулися в Литві після вступу в ЄС.
- Програми від Представництва ЄС для студентів, молоді.
- Що спільного, і які відмінності в системі освіті в Україні та в країнах ЄС?
- Які переваги\недоліки української системи освіти перед освітою в ЄС?
- Які зміни повинні відбутися в Україні для того, щоб підняти рівень освіти до стандартів ЄС?
- Які реформи / зміни потрібно проводити в українській системі освіти для зменшення безробіття?
- Як освіта може допомогти економічному зростанню?
- Як освіта може допомогти Бізнесу?
- Які зміни потрібні в освіті і Україні, щоб вона стала конкурентною. Що можна і потрібно запозичити з європейського досвіду.
- Навчання та стажування у ЄС для школярів, студентів, НГО. Наскільки це ефективно?
Основі тези спікерів та учасників:
- «Молодь їде до країн ЄС за якісною освітою. Потрібно покращувати якість української освіти, щоб українські ВНЗ входили до списку кращих ВНЗ світу». Юргис Вилчинскас
- "Головне, знайти себе і бути важливим для суспільства і людей в окремо" – протоієрей Олександр Попов.
- «Необхідно розвивати формальну та неформальну освіту у сфері енергозбереження, оскільки наразі існує попит на кваліфікованих працівників у даній сфері» Геннадій Леляков, член спілки Альтернативна енергетика